Yleiset ehdot

Luethan toimitusehdot huolellisesti ennen kuin tilaat! 

Verkkokaupan tuotteita myy Mari's Home (y-tunnus 2451348-4) täysi-ikäisille henkilöille Suomessa (poislukien Ahvenanmaa). Tuotteiden hinnat sisältävät alv. 24% (elintarvikkeet 14%). 

Tilaamasi tuotteet lähtevät nopeasti kuljetukseen tilauksen tehtyäsi. Arkipäivisin tilaukset lähtevät yleensä tilausta seuraavana päivänä kuljetukseen, pe-la-su tehdyt tilaukset sen sijaan alkuviikosta. Tilauksen teko ei edellytä rekisteröitymistä.

Paketin matkaa voit seurata sähköpostiisi saaman lähetystunnuksen avulla Postin tai Matkahuollon sivuilla valitsemastasi toimitustavasta riippuen. 

Mari's Home ei vastaa ylivoimaisen esteen (esim. lakko) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista informoidaan verkkokaupan etusivulla tarvittaessa. 

Mikäli mieleesi tulee jotain kysyttävää, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu.marishome@gmail.com, puhelimitse (myös WhatsApp) 044-3012831, Facebookissa Messengerin kautta tai yhteydenottolomakkeella.


Postitse

Toimituskulut postipaketille ovat 7,90€/tilaus, jotka automaattisesti lisätään verkkokaupan kassalla tilaukseesi valitessasi Postin lähetyksen toimittajaksi. Tilaus saapuu valitsemaasi Postin toimipisteeseen, josta saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa. Muistathan siis laittaa tilauslomakkeeseen puhelinnumerosi! Tekstiviestin lisäksi saat saapuneesta paketista viestin myös sähköpostiisi. Huomioithan että Posti säilyttää pakettiasi toimipisteessään 7 vuorokautta! Sinua lähinnä olevan postin toimipisteen löydät täältä https://beta.posti.fi/fi/palvelupisteet-kartalla.


Matkahuolto Lähellä-paketti

Toimituskulut Matkahuollon kautta ovat 7,90€/tilaus, jotka automaattisesti lisätään verkkokaupan kassalla tilaukseesi valitessasi Matkahuollon lähetyksen toimittajaksi. Tilaus saapuu valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen, josta saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa. Muistathan siis laittaa tilauslomakkeeseen puhelinnumerosi! Kaikilla paikkakunnilla ei välttämättä ole Matkahuollon toimipistettä, mutta voit sinua lähimpänä olevan Matkahuolto-toimipisteen tarkistaa ennen tilauksen tekoa osoitteesta https://matkahuolto.fi/toimipisteet/toimipistehaku/.


Kotiinkuljetus kauppiaan toimesta

HUOM! Mikäli asut Raumalla, Eurassa tai Eurajoella sinun on mahdollista tilata tuotteet myös kotiovellesi kauppiaan toimesta. Toimitus kauppiaan toimesta kotiovellesi maksaa 6,50€/tilaus. Kotiovelle tilaus on mahdollista saada edellä mainituilla paikkakunnilla arkipäivien lisäksi myös viikonloppuisin. 

Ohjeet, miten teet tilauksen mikäli haluat toimituksen kotiovellesi kauppiaan toimesta: katso valikoima verkkokaupasta ja laita viestillä (myös WhatsApp) 044-3012831 tai sähköpostilla asiakaspalvelu.marishome@gmail.com tilaamasi tuotteet. Halutessasi voit myös soittaa edellä mainittuun numeroon. Tilausta varten tarvitsen tuotenimikkeen (esim. torkkupeitto vaaleanpunainen) ja tuotteen hinnan. Lisäksi tarvitsen yhteystietosi eli nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, josta tavoitan sinut tarvittaessa. Tilauksesi voit maksaa sen vastaanottaessasi kotiovellesi joko pankki- tai luottokortilla, käteisellä tai Klarnan laskulla. Pakettia luovuttaessa tulee aina varmistaa että tilaaja ja tilauksen maksaja on sama henkilö, joten varauduthan aina todistamaan henkilöllisyytesi (vaikka maksaisitkin käteisellä)! Sovin jokaisen asiakkaan kanssa kuljetusaikataulusta erikseen.


Palautus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Alkuperäiset tuoteselosteet sekä muut mahdolliset etiketit tulee olla tuotteessa kiinni. HUOM! Palautusoikeus ei koske kosmetiikkaa eikä elintarvikkeita, ellei tuotteessa ole jotain vikaa.

Paketin palautuskuluista vastaa asiakas. Palautettava tuote tulee olla alkuperäispakkauksessaan huolellisesti pakattuna. Ennen palautuksen tekoa tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse (myös WhatsApp) 044-3012831, tai sähköpostitse asiakaspalvelu.marishome@gmail.com.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista. Jos et aio noutaa pakettia, teethän tilauksesta peruutusilmoituksen mahdollisimman pian osoitteeseen asiakaspalvelu.marishome@gmail.com. Ilmoitathan peruutuksessasi aina tilausnumerosi, jonka näet sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta. Noutamatta jätetyistä paketeista peritään toteutuneet postitus- ja käsittelykulut.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi joko puhelimitse 044-3012831 tai sähköpostitse asiakaspalvelu.marishome@gmail.com. Jos havaitset paketin vioittuneen jo sitä noutaessasi, tee siitä reklamaatio myös Postin/Matkahuollon virkailijalle. 


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa on ongelmia tai olet odottanut tilaustasi saapuvaksi jo viikon, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse (myös WhatsApp) 044-3012831 tai sähköpostitse asiakaspalvelu.marishome@gmail.com.